ПЕРІОДИЧНІСТЬ ПОНОВЛЕННЯ ДАНОГО РОЗДІЛУ ОДИН РАЗ НА НАВЧАЛЬНИЙ РІК

ЗВІТ КЕРІВНИКА

Ольгопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

за 2016-2017 навчальний рік

Як директор школи,у своїй діяльності протягом звітного періоду,я керувалася Статутом школи,Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов'язками директора школи, законодавством України, іншими відомчими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

1.Матеріально-технічна база навчального закладу

Школу засновано у 1969році (будівля складається з2-х поверхів, проектна потужність– 150учнів).

Загальна площа школи становить – 1865 м. кв.

У закладі створено умови для роботи і навчання, відремонтовано та доведено до норм та вимог сьогодення навчальні кабінети. Кожного року здійснюються косметичні ремонти, є висновки державної санітарно – епідеміологічної служби про відповідність приміщень вимогам санітарних норм і правил, дозвіл районного секатору головного управління ДСНС України в Миколаївській області.

У приміщенні школи10кабінетів:

- кабінетукраїнської мови та літератури

- кабінет фізики

-кабінет хімії та біології

-кабінет історії

-кабінет математики та інформатики

-кабінет іноземної мови

-кабінет курсу «Захист Вітчизни»(облаштовується)

-3кабінетидля учнів початкової школи

А також:

- спортивна зала

- музейна кімната трудової та бойової слави.

Навчальні кабінети та класні кімнати відповідають типовим перелікам та вимогам навчальних програм. У школі є їдальня, бібліотека, спортивні майданчики: гандбольний, волейбольний, баскетбольний та гімнастичний.

2. Управлінська діяльність

Управління школою здійснюється згідно з річним планом роботи, планом внутрішкільного контролю та календарних планів учителів - предметників і виховної роботи класних керівників. Така система планування, відпрацьована в школі й заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їхньої діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

У школі в наявності всі нормативно – правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. Із підключенням до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації, відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, сайтом Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, інших закладів освіти району, що дає можливість учителям і адміністрації оперативно й мобільно використовувати достовірну інформацію, вчасно знайомитися з новими документами і навіть їх проектами. Крім того, у Ольгопольській ЗОШ І – ІІІ ступенів є власний сайт, відповідальна –О.О.Машкін. На сайті завжди своєчасно висвітлюються матеріали про проведені заходи. Створена електронна пошта.

З метою здійснення контролю адміністрацією використовуються основні форми: наради, педради, індивідуальні бесіди, інформування, засідання ШМО. Учителям надається більше самостійності, що відповідає їх кваліфікації і характеру роботи, створюються необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих я бачу насамперед особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей.

3.КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Кадрова політика Ольгопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

будується з урахуванням підвищених професійних вимог до вчителя.

Таким чином, серед задач кадрової політики закладу можна визначити

наступні:

-активізацію та якісне перетворення інноваційної здатності педагогічного персоналу;

-добір вчителів повинен здійснюватись відповідно до розроблених кваліфікаційних вимог;

-впровадження в навчальний процесс нових принципів і методів навчання.

На початок 2016–2017н.р. до роботи приступили10 педпрацівників, що складає 100% від потреби. Всі вчителі мають відповідну фахову освіту.

З них: основні працівники - 8 осіб, сумісники - 2 особи.

Навчально-виховний процес 100% забезпечено фахівцями, які мають повну вищу освіту і володіють державною мовою.

Підвищенню рівня професійної компетентності вчителів сприяє атестація педагогічних кадрів, своєчасне проходження курсів підвищення кваліфікації, участь у фахових конкурсах.

Атестація педпрацівників Ольгопольської ЗОШ І-ІІІ ступенівпроводиться за Типовим положенням про атестацію, відповідно до Законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту».

У 2016/2017 навчальному році пройшли курси підвищення кваліфікації та успішно захистили курсові роботи при МОІППО 4 педагога:Яременко С.Я., вчитель української мови та літератури ,Татаренко Н.М., вчитель початкових класів, Татаренко М.М., вчитель історії та правознавства, Майданська В.В., директор школи та вчитель початкових класів.

ПІБ вчителя Попередня атестація Курси Наступна атестація Курси
1 Татаренко М.М. 2011 р. 07 березня- 02 квітня 2011 р. 2016-2017 н.р. 10.01-27.01.2017 р.
2 Машкін О.О. - - 2018-2019 н.р.
3 Яременко С.Я. 2011 р. 31 січня – 26 лютого 2011р. 2017-2018 н.р.
4 Сауляк Т.Д. 2014 р. 03 червня – 28 червня 2013 р. 2018-2019 н.р.
5 Татаренко Н.М. 2014 р. 05 березня – 30 березня 2012 р. 2018-2019 н.р. 06.03-24.03.2017 р.
6 Найсик В.В. - - 2020-2021 р.
7 Майданська В.В. 2010 р. 12 квітня – 08 травня 2010 р. 2016-2017 н.р. 13.02-03.03. 2017 р.
8 Маляренко Н.О.

Вчитель української мови та літератури взяла участь в районному етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017» в номінації "Вчителів української мови та літератури" та зайняла третє місце серед конкурсантів району.

3. Методична робота

Аналізуючи методичну роботу за 2016-2017 рік слід зазначити, що вона була спланована і проводилась на достатньому рівні. Педагогічний колектив і надалі працює над проблемою «Використання здоров’язберігаючих технологій на уроках з метою збереження здоров’я учнів як найвищої соціальної цінності». Для реалізації цієї проблеми були визначені основні напрямки роботи методичних об’єднань.

Методична робота в школі проводилася в індивідуальній та колективній формах. Проводилися індивідуальні консультації з питань педагогіки, відкриті уроки.

Свою діяльність вчителі продовжували спрямовувати на пошук наукових новинок, модернізацію форм, методів та засобів навчання та виховання дітей, а також на реалізацію принципу рівноправного діалогу між учителем та учнем. Робота методичних об’єднань була спрямована на подальше вдосконалення педагогічної і методичної майстерності вчителів, які вивчили і реалізували основні положення нормативних документів про освіту, опрацювали методичну літературу.

Сплановано роботу із здібними учнями відповідно до методичних рекомендацій та технології психолого-педагогічнго супроводу здібних дітей. Проводилася індивідуальна робота з учнями. Учні брали участь в конкурсах, предметних тижнях.

Питання роботи із здібними учнями розглядалося на нарадах та педраді.

Школа працює над моделлю «Родинного виховання».

Визначено актуальність даної моделі, мету впровадження, завдання, розроблено концепцію, визначено прогнозований результат.

Виховна робота спрямована за чотирма напрямками для кожного класу, який звітує про пророблену роботу.

В інноваційній діяльності педагогічні працівники впроваджували особистісно-орієнтоване навчання, метою якого є становлення особистості; групова технологія, що передбачає організацію навчального процесу, за якої навчання здійснюється у процесі спілкування між учнями у групах; технології індивідуалізації процесу навчання, де враховуються індивідуальні особливості учнів; учитель і учень є рівноправними суб’єктами навчання.

В школі створено сайт: http://olgopil-zosh.mk.sch.in.ua/

Аналіз роботи за 2016-2017 рік.

Організаційно-керівна діяльність:

- Виконання плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників та керівних кадрів (2017р.)

- Виконання державних, обласних та районних програм.

Усі вчителі школи мають навички роботи на комп’ютері. Робота продовжується.

Учні брали участь у районних конкурсах (знавців української мови ім. П.Яцика та міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді ім. Тараса Шевченка).

Проблемна тема, над якою працює заклад.

«Використання здоров’язберігаючих технологій на уроках з метою збереження здоров’я учнів як найвищої соціальної цінності».

Проведення на базі школи колегії на патріотичну тематику.

Методична діяльність. Методичні об’єднання, творчі майстерні, лабораторії, школи молодого педагога, інші форми.

Назва Проблемне питання Керівник
1. Методичне об’єднання класних керівників «Формування в учнів національно-патріотичних почуттів, любові до свого народу, рідної мови, традицій народних ремесл на основі виховання ціннісного ставлення до держави та суспільства» Яременко С.Я.
2. Методичне об’єднання вчителів початкових класів «Функції та форма проведення сучасного уроку в системі особистісно-орієнтованого навчання» Машкін О.О.
3. Методичне об’єднання вчителів гуманітарного циклу «Формування та розвиток ключових і предметних компетентностей учнів у процесі шкільної суспільно-гуманітарної освіти» Сауляк Т.Д.
4. Методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу «Формування та вдосконалення професійної компетентності творчого педагога як умова забезпечення розвитку життєвих компетентностей особистості» Маляренко Н.О.

Проведені виховні масові заходи:

- «Соборна. Вільна. Неподільна! Моя Україна» до Дня Соборності України;

- «Ми будем довго пам'ятати і вам забути не дамо» до дня виведення військ з Афганістану;

- ФЛЕШ-МОБ "Посади дуба-оберіг українського народу";

- «Тато, мама, я – спортивна сім’я»;

Забезпечення безперервності початкової освіти в умовах упровадження нових стандартів та особистісно орієнтованог навчання

Інноваційні форми роботи у закладі та їх впровадження в навчально-виховний процес.

Назва інновації Прізвище, ім’я, по батькові вчителя, який впроваджує Результат
1 Технологія опрацювання дискусійних питань на уроках української мови та літератури Яременко С.Я. Учні можуть вести дискусію, формувати аргументи, вчаться на практиці відстоювати свою думку
2 Технологія індивідуалізації процесу навчання Сауляк Т.Д. Підвищення рівня здібностей кожного учня

Формування єдиного освітнього простору. Забезпеченість комп’ютерами. Наявність сайту закладу, вчителів. Впровадження сучасних Інтернет-технологій в освітній процес.

Школа забезпечена комп’ютерами. Навчальний заклад має свій сайт. В школі впроваджуються Інтернет-технології, використовуються словники та довідники.

Участь закладу в моніторингових дослідженнях (2016-2017р.)

Назва моніторингового дослідження Підстава для проведення Результати
1 Здійснення моніторингу фізичного здоров’я Робота школи над проблемою Використання здоров’язберігаючих технологій на уроках з метою збереження здоров’я учнів як найвищої соціальної цінності» Вивчення стану фізичного здоров’я дітей з метою профілактики захворювання дітей
2 Моніторинг якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій школі серед учнів 4 класу

Основні масові заходи по підготовці до ЗНО

Участь дітей у пробному тестуванні ЗНО

Висвітлення діяльності закладу, педагогічного досвіду вчителів в районній газеті «Єланецький вісник»

Назва статті Дата і номер газети
1 «Людина духовної краси» 28.01.2017
2 «Герої живуть поруч» 11.02.2017
3 «А пам’ять серця не мовчить» 25.02.2017
4 «Тато, мама, я – спортивна сім’я» 29.04.2017

У 2016/2017 навчальному році методична робота в школі проводилась відповідно нормативних документів про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами у закладах освіти та планів роботи методичного кабінету Відділу освіти,молоді та спорту Єланецької райдержадміністрації і була спрямована на підвищення професійної майстерності і розвиток творчої ініціативи вчителів.

Реалізуючи завдання методичної роботи з педагогічними кадрами у 2016/2017 навчальному році, діяльність педагогічного колективу спрямовувалась на цілісний розвиток особистості педагога та учня.

Навчально-методична робота закладу була побудована на основі моніторингових відстежень, діагностичного анкетування, результати яких показали, що у більшості вчителів підвищився інтерес до самоосвіти, уроки стали більш продуктивними за рахунок посилення їхньої практичної спрямованості.

Методична робота спрямовується на підвищення творчої віддачі вчителя, що сприяє росту потенціалу кожного педагога та педагогічного колективу в цілому.

Діяльність директора була спрямована на забезпечення системного підходу до організації методичної роботи, координування діяльності шкільних методичних об'єднань, створення оптимальних умов для безперервного вдосконалення фахової підготовки вчителів.

Вже традиційним стало проведення міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» (координатор Сербул Н.Б.).

Кілька років поспіль у школі проводиться Всеукраїнський фізичний конкурс «Левеня» (координатор Дудник Л.П.).

Міжнародній учнівський конкурс юних істориків «Лелека» (координатор Татаренко М.М.).

Міжнародний природничий конкурс «Колосок» (координатор Рожко Н.І.).

4.Навчальні досягнення учнів

Відповідно до плану роботи школи на 2016-2017 навчальний рік педагогічний колектив школи працював над розв’язанням завдань, поставлених у річному плані. Викладання начальних предметів здійснювалося у відповідності до робочого навчального плану Ольгопольської ЗОШ І-ІІІ ступенів на 2016-2017 навчальний рік, програм Міністерства освіти і науки України та згідно із розкладом, погодженим із відділом освіти, молоді та спорту Єланецької райдержадміністрації.

Усі класні керівники в кінці навчального року здали результати навчальних досягнень учнів свого класу за відповідною формою. На основі цих звітів проведено аналіз успішності учнів за 2016-2017 н.р.

У початковій школі навчається 18 учнів. Якість їх знань:

-достатній рівень-10 учнів

-середній рівень-3 учнів

В 5-11 класах навчається 21 учні. Якість їх знань:

-достатній рівень-10 учнів

-середній рівень-11 учнів

Учениця 9 класу Столяр Яна зайняла ІІ місце у ІІ (районному) етапі олімпіди з української мови .

Проаналізувавши стан успішності учнів окремо по класах, дійшли висновку, що в кожному класі є резерв учнів, які б могли досягти свого основного рівня.

Аналіз якості рівня навченості показує, що причинами виникнення проблем щодо динаміки успішності є низька мотиваційна основа, відсутня система роботи зі слабо встигаючими учнями й учнями, які пропускають заняття через хворобу, недостатній зв’язок вчителів з батьками. Фактором негативного впливу на рівень навчальних досягнень учнів залишається недостатнє володіння і практичне втілення таких важливих педагогічних методів як комунікативна компетентність самоосвіти і саморозвитку, продуктивної та творчої діяльності.

З усіма учнями та їх батьками, які мають оцінки середнього рівня, класними керівниками були проведені індивідуальні бесіди, вчителями-предметниками задані індивідуальні завдання.

Питання навчальних досягнень учнів розглядалися на нараді при директорові й на засіданнях ШМО, з’ясовувалися причини слабкої успішності учнів.

5. Виховна робота

Виховна робота навчального закладу спрямована на розвиток індивідуальності і розрахована на участь у багатьох виховних заходах. Різноманітні форми виховної роботи дозволяють виявити ознаки загальної творчої обдарованості, що притаманні деяким дітям. Особлива увага у 2016 – 2017 навчальному році приділялася національно – патріотичному вихованню.

З цією метою на базі Ольгопольської ЗОШ І-ІІІ ступенів проведено колегію по патріотичному вихованню.

Пріоритетним напрямком виховання дітей та молоді в національній системі освіти є патріотичне виховання. Актуальність патріотичного та духовного виховання юного покоління зумовлюється процесом формування в Україні громадянського суспільства, становлення єдиної нації.

Патріотизм сьогодні є нагальною потребою і для людей, і для держави, оскільки високий рівень патріотизму громадян забезпечить повноцінний гармонійний розвиток як особистості в державі, так і суспільства в цілому.

Патріотичне та духовне виховання підростаючого покоління забезпечить цілісність народу України, його національне відродження, об'єднання різних етносів і регіонів країни, соціально-економічний і демократичний розвиток України, розбудову та вдосконалення суверенної правової держави, соціально-політичну стабільність у державі та гідне представлення нашої країни у світі.

Який же патріотизм, які якості і риси повинні мати школярі? Серед характерних ознак патріотизму визначаються розуміння і сприйняття української ідеї; сприяння розбудові державної незалежності; засвоєння національних цінностей: української культури, мови, прищеплення шанобливого ставлення до історичної пам'яті; військово-патріотичне виховання тощо.

Тож і тема виховної роботи нашої школи:Патріотичне виховання як засіб формування гармонійної особистості з чіткою громадянською позицією.

Метою патріотичного виховання є:

становлення громадянина-патріота України,готового самовіддано розбудовувати її як суверенну,незалежну,демократичну,правову,соціальну державу,забезпечувати її національну безпеку,знати свої права й обов'язки,цивілізовано відстоювати їх,сприяти єднанню українського народу,громадянському миру і злагоді в суспільстві.

Завдання патріотичного виховання:

* утвердження в почуттях особистості патріотичних цінностей;

* поваги до культурного та історичного минулого України;

* виховання поваги до Конституції України,законів України,державної символіки;

* визнання й забезпечення в реальному житті прав дитини як найвищої цінності держави і суспільства;

* визнання духовної єдності населення усіх регіонів України;

* формування толерантного ставлення до інших народів,культур і традицій;

* формування мовної культури,оволодіння і вживання української мови як духовного коду нації.

Напрямки патріотичного виховання:

* державний;

* соціальний;

* військовий;

* правовий;

* психолого-педагогічний.

Форми патріотичного виховання:

* інформаційно-масові;

* діяльнісно-практичні;

* інтегративні;

* діалогічні;

* індивідуадьні;

* наочні.

Ми дотримуємось таких принципів:

* національної спрямованості;

* гуманізації виховного процесу;

* самоактивності і саморегуляції;

* культуровідповідності;

* полікультурності;

* соціальної відповідності.

Відповідно до річного плану роботи проводяться численні заходи та акції щодо вдосконалення патріотичного виховання в нашому навчальному закладі:

1.Допомога військовим від педагогічного колективу.

2.Частими гостями школи є учасники АТО на сході України та воїни-афганці:

* Зустріч Чабанова Анатолія Миколайовича із зони АТО.

* Зустріч із учасником АТО Твердохлібом Віталієм Сергійовичем.

* Зустріч з воїном АТО Замашкіним Андрієм Олександровичем та з воїном-афганцем Грибом Миколою Федоровичем.

* Урок в 1 класі "З Україною в серці"(запрошений учасник АТО Славінський Ігор Олегович).

* Урок мужності "Вам герої..."(зустріч з учасником АТО Бита Сергієм Миколаєвичем).

* Привітання учасників АТО з Днем захисника України.

3.Щорічно проводимо зустрічі з учасниками Великої Вітчизняної війни(на превеликий жаль осторбайтера Маляренко Меланії Кузьмівни вже немає в живих).

4.Проводимо благодійні ярмарки(збір коштів для учасників АТО).

5.В нашому закладі створена музейна кімната,яка завдяки діяльності вчителя історії,учнів поновлюється новими експонатами та інформаційними матеріалами.

* Відкриття музейної кімнати.

* Музейна кімната бойової і трудової слави.

* Відвідування музейної кімнати кореспондентами обласної газети"Вечірній Миколаїв".

* Відвідування музейної кімнати гостею Миколаївського краєзнавчого музею.

6.З метою належного відзначення знаменних дат проводились:

* Вшанування пам'яті Героїв Небесної Сотні.

* Мітинг "Ніхто не забутий,ніщо не забуте".

7.Учнівське самоврядування є ініціаторами акцій "Привітай ветерана":

* Привітання осторбайтера Маляренко Меланії Кузьмівни.

* Солдатської вдови Минько Лідії Кузьмівни.

* Ветерана війни Пшеничного Миколи Трохимовича.

Спливає час,наші герої ідуть в небуття,але пам'ять про них та їхні подвиги житиме вічно!

8.Учні та педагоги школи є активними учасниками заходів селищної ради.

* Відкриття пам'ятного знака села Ольгополь.

* Відкриття пам'ятника воїну-визволителю села Ольгополь Жуку Миколі Володимировичу.

8.В школі традиційно проходять екскурсії до музейної кімнати в день визволення села Ольгополь.

* Лінійка до Дня битви під Крутами.

* Афганістан - біль моєї душі...

* Бібліотечний урок " Народний рух за перебудову".

* Т.Г.Шевченко -великий син українського народу".

* Акція " Посади калину коло хати,будуть довго люди пам'ятати".

* Флешмоб " Ми щасливі діти".

* Перші уроки в 5-9 класах " Щоб у серці жила Україна".

* Години спілкування у 1-2 класах " Україна наш спільний дім".

* Патріотичний флешмоб "Ми- майбутнє України".

* Свято квітів та врожаю . Виховна година "Ми нація єдина,твої ми діти,Україно!"

* Проводимо єдиний урок до Дня Соборності " Подія що пережила час".

* Шевченківські читання.

* Заходи до 160- річчя з Дня народження та 100- річчя з Дня смерті І.Франка.

* Виховна година " Україна - Єдина країна".

9.Проводимо акції:

* " Лист солдату".

* Акція " Допомога Авдіївці".

* Акція "Прапор України - прапор миру"(вирощували квіти для участі в акції ).

Про проведенні заходи розміщуємо інформацію на нашому шкільному сайті та пишемо статті,замітки,які друкуються в районній газеті " Єланецький вісник ".

6.Організація харчування учнів у навчальному закладі

Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Комірником проводився облік учнів, які отримували безкоштовне гаряче харчування, а також гаряче харчування за кошти батьків, вчасно подавалися звіти до централізованої бухгалтерії відділу освіти, молоді та спорту Єланецької РДА.

Гарячим харчуванням було охоплено 39 учнів, тобто. Пільговим харчуванням було охоплено – 9 учнів, за кошти сільської ради – 22 дитини,за батьківські кошти-8 дітей.

Кожного тижня завгосп складає меню на основі «Перспективного двотижневого меню», погодженого у Єланецькій Держпродспоживслужбі, подає на затвердження директору школи. Приготування страв проводиться згідно вимог, з дотриманням ДержСанПіНу.

Суворо виконуються всі необхідні умови санітарного контролю за термінами й умовами зберігання та реалізації продуктів, дотримується питний режим.

Основна масса учнів харчується під час перерви після третього уроку- 11.05-11.30.

Учні перебувають у їдальні супроводічерговихвчителів.

Дирекціяретельно слідкуєза санітарним станом приміщень їдальні, дотриманням перспективного меню.

Меню на видному місці в обідній залі, у ньому зазначено найменування страв, вихід продуктів, їх ціна.

Випадків порушень термінів реалізації продуктів не було. Усе обладнання харчоблоку знаходиться в робочому стані. Усі ємності й інвентар промарковані.

Санітарний режим на харчоблоці не порушується.

7.Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педагогічного колективу як одна з пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань.

Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи.

Наказом по школі призначений відповідальним за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладіМ.М.Татаренко. Були сплановані такі заходи:

- придбання вогнегасників;

- оформлення куточка з пожежної безпеки;

- поновлення планів евакуації( І та ІІ поверхів) школи;

- Розробити інструкції:

1. Щодо виконання вимог техногенної безпеки та порядку дій населення (персоналу) у разі виникнення надзвичайних ситуацій по Ольгопольській сільській раді.

2. Щодо виконання вимог техногенної безпеки та порядку дій персоналу котельні у разі виникнення аварійної ситуації в Ольгопольській ЗОШ І – ІІІ ступенів.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу.

Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі є всі необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Також у приміщенні школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці.

Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. В 2016-2017 н. р. дитячого травматизму в школі та після навчально-виховного процесу не виникало.

8.Фінансово-господарська діяльність

Будівля школи прийнята в експлуатацію45років тому. Але, незважаючи на її вік і зношеність, адміністрація школи разом із колективом вчителів та батьків постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її в робочому стані.

Фінансування потреб школи проводиться відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, сільською радою, благодійними коштами спонсорів та батьків.

Протягом навчального року систематично велася виплата заробітної плати працівникам школи.

Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв.

Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими сучасними стендами, активно проводиться робота з озеленення класних кімнат.

Подвір'я школи завжди прибране, доглянуте. Натериторіїщороку висаджуютьсядерева, які протягом літа доглядаютьтехпрацівниці школи, своєчасно обрізаючи дерева, кущі.

Огорожа пофарбована, бордюри побілені.

Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення і періодичне вивезення сміття з території школи.

9. Залучення додаткових джерел фінансування та їх раціональн евикористання

Вересень - грудень 2016 року:

за рахунок спонсорських коштів:

-Лічильник – 1417,50 грн

- поріг дуб.зол. – 700 грн.

- поріг алюм.– 420 грн.

- подовжувач – 113 грн.

-клей для шпалер – 22 грн.

-фарба біла – 426 грн.

-кант – 28,50грн.

-фарба інтер’єрна – 100 грн.

-підключення швидкісного інтернету – 2800 грн.

-металопластикове вікно – 3300 грн.

- цемент, клей-цемент – 200 грн.

На загальну суму –9 527грн.

за рахуноккоштів сільської ради :

- Холодильник – 12 000 грн.

- лінолеум - 2 800 грн.

- шафа – 3700 грн.

- меблі в їдальню (столи, стільці) – 10000 грн.

-мати гімнастичні – 3900 грн.

На загальну суму – 32 400 грн.

за рахунок батьківськихкоштів:

- Журнали(«Пожежна безпека», «Безпека життєдіяльності») - 240 грн.

- елекктролампочки- 100 грн.

На загальну суму – 340 грн.

Всього витрачено коштів – 42 267грн.

Для підтримки позитивного іміджу школи, створення комфортних умов для всіх учасників навчально – виховного процесу, необхідно:

-здійснити ремонт коридорів школи із заміною підлоги;

-зробити систему опалення спортивної зали.

В 2017-2018н.р. планується:

- ремонткоридорів.

Щорокупроводити косметичний ремонт навчальних кабінетівта приміщення школи.

10. Робота зі зверненнями громадян

Робота із зверненнями громадян адміністрацією школи ведеться у відповідності до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших нормативно-правових актів щодо звернень громадян.

Графік прийому громадян адміністрацією школи поміщений на дошці оголошень, доведений до відома батьків учнів школи

Протягом 2016- 2017 навчального року директором школи проведено 13 прийомів громадян з питань зарахування до школи, відрахування із списків учнів школи, надання характеристик,питання навчально-виховного процесу,надання архівних довідок.

Усі звернення громадян розглянуті без зволікання, відразу надано відповіді заявникам згідно чинного законодавства.

Директор школи веде журнал обліку звернень громадян відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності, в засобах масової інформації (затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348).

Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються, надається кваліфікована відповідь: позитивне вирішення питання або роз’яснення.

Висновки:

Відзначаючи досягнення в роботі педагогічного колективу у 2016-2017 навчальному році, слід указати й на окремі недоліки.

Потребує вдосконалення співпраця класних керівників з батьками, залучення їх до проведення виховних заходів; необхідно покращити роботу з виявлення та підтримки талановитих, обдарованих учнів; слід активізувати профорієнтаційну роботу з учнями з метою здійснення правильного та своєчасного вибору майбутньої професії; недостатня робота здійснюється щодо дієвості батьківського всеобучу. Слід створити загальношкільний батьківський комітет та налагодити його роботу.

На основі аналізу навчально-виховної та методичної роботи, потреб та інтересів педагогів, з метою формування інноваційної культури та підтримки творчих ініціатив педагога як важливих чинників забезпечення якісної освіти, реалізації державних стандартів, розвитку національно свідомої творчої особистості необхідно спрямувати роботу школи у 2017-2018 навчальному році на вирішення наступних завдань:

1.Забезпечити гарантоване Конституцією України право громадян на здобуття повної загальної середньої освіти.

2. Спрямувати роботу педагогічного колективу на впровадження нових Державних стандартів.

3. Удосконалювати зміст, форми і методи навчально-виховного процесу шляхом:

забезпечення кожному з учнів рівного доступу до якісної освіти;

здійснення постійного моніторингу показників роботи школи та педагогічних працівників для вчасного коригування та прийняття управлінських рішень щодо вдосконалення їхньої діяльності;

зміцнення навчально-матеріальної бази школи, її комп’ютеризації;

забезпечення комплексного підходу до вирішення завдань з охорони здоров’я і життя дітей;

виховання громадської свідомості учнів, патріотизму, національних традицій, моралі, поваги до державних символів України;

забезпечення безумовного виконання всіх норм законодавства із захисту дітей пільгових категорій та інших учасників навчально-виховного процесу.

4. Розвивати творчу активність педагогів, підвищувати їх кваліфікаційний та професійний рівень.

5.Сприяти упровадженню інформаційно-комунікативних, проектних та здоров’язберігальних технологій у навчально-виховний процес, застосовувати їх в управлінській діяльності.

6. Удосконалювати систему планування та координації всіх ланок навчально-виховного процесу, внутрішкільного контролю, інформаційного та науково-методичного забезпечення діяльності навчального закладу.

7. Формувати бережне ставлення до книги, навички самостійної роботи з книгою, інтерес до знань.

8. Уживати всіх необхідних заходів із забезпечення економного споживання енергоресурсів, електроенергії, води.

Усе це сприятиме формуванню конкурентноздатних випускників, які гідно працюватимуть і навчатимуться в незалежній Україні та інших куточках світового простору.

Сподіваємося шановні батьки, вчителі, жителі села продуктивно співпрацювати у вирішенні всіх проблем шкільного життя.

На закінчення хочеться побажати колегам душевної наснаги, терпіння, впевненості у власних силах, любові до професії та успішних звершень, творчих планів та задумів.

Дякую районній раді, начальнику відділу освіти, молоді та спорту Єланецької райдержадміністрації С.В.Головань, всім вчителям, батькам та спонсорам: депутату Миколаївської обласної ради Т.В.Демченко, Ольгопольському сільському голові О.В.Найсик, Л.М. Бокі, І.В.Ткаченку, М.Б.Устяновському, В.І. Хворостяну, В.Я.Чабанову, за співпрацю та порозуміння у вирішенні нагальних освітянських потреб.

Кiлькiсть переглядiв: 888

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.